Hootie & the Blowfish – Can’t Find the Time to Tell You

28 Sep

Biztos emlékeztek még az Én és én meg az Irén című fergeteges vígjátékra. Abban a filmben hallottam meg először Darius hangját. Ezután kezdtem Hootie-t hallgatni.

Az amerikai rock banda egyébként 1986-ban alakult, de ismertté csak a 90 években vált.
Nevüket, a már említett énekes, Darius Rucker beceneveiből rakták össze a másik 3 bandataggal – Mark Bryan (gitár, ének), Dean Felber (basszusgitár, billentyűs hangszerek) és Jim Sonefeld (dob).

5 stúdió albumot adtak ki. 1994-ben jelent meg debütáló lemezük, a Cracked Rear View, ami még most is a 15. legkeresettebb album az USA-ban.

Az I can’t find the time to tell you-t választottam, ami inkább egy csajosabb zene, de a hangszerelés miatt a fiúknak is ajánlom legalább egyszeri meghallgatásra 😉

Szerző: Edison

 

Leave a comment